Sunday 25 March 2012

AWAS BARAH/KANSER PAYUDARA!

   

Kebanyakan wanita yang menghidapi BARAH PAYUDARA tidak menyedarinya diperingkat awal dan hanya sedar setelah BARAH tersebut sudah diperingkat kritikal.

Premium Beautiful terbukti boleh membantu mengesan dan mencegah daripada berlaku pertumbuhan BARAH dari peringkat awal lagi. Anda akan terasa sakit pada payudara pada kali pertama pemakaian Premium Beautiful, sekiranya anda menghidapi barah payudara walaupun pada peringkat awal. Dan ini menandakan anda perlu berjumpa dengan doktor untuk pemeriksaan lanjut

Di Malaysia, dianggarkan 27 wanita dari setiap 100,000 penduduk mengalami kanser payudara berbanding 18 wanita dari 100,000 penduduk mengalami kanser pangkal rahim (penyebabkan ke dua kanser yang sering berlaku dikalangan wanita. Dalam setahun dianggar 2,700-3,000 kes baru didiagnosakan sebagai kanser payu dara! Setiap kita memang terdapat sel kanser didalam badan. Yang menentukan keaktifan sel barah ini adalah darah didalam badan kita. Jika darah kita tidak aktif dan kurang metabolisme badan maka sel barah ini akan mula aktif dan menyerang sistem badan kita. Faktor lain adalah PEMAKANAN dan juga KETURUNAN. Bagi wanita anda jangan berkrompomi dengan penyakit ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ORDER SEKARANG .ANDA AKAN DIHUBUNGI

Name:
Email Address:
Phone Number
Product / Comment

Put a website form like this on your site.